2012. május 3., csütörtök

35.rész-Izgalmas este

10komment!:)
Nem tudtam ellenállni a szép-nagy zöld szemeinek és a barna fürtjeinek.Nem is voltam igazából magamnál.Elég sokat ittam.Talán többet a kelleténél.De azért annyira nem voltam részeg,hogy ne tudjam kontrollálni magam,csak nem annyira sikerült ahogy szerettem volna.Valószínűleg józanon nem engedtem volna Harrynek,hogy a fenekemet és a combomat fogja.
-Nem fogunk csókolózni Sorry.-kacsintottam majd beleharaptam az alsó ajkamba.
-Oh,nemár egy pillanatra azt hittem,hogy ma az enyém leszel.
-Hát persze, részeg vagyok de nem fogsz megkapni bocsi.-válaszoltam majd kiszálltam az öléből és átültem a szembe lévő kanapéra.
Valójában szeretem Harry-t mint ahogy mondtam is neki de én csak barátként.Én Zaynbe vagyok szerelmes nem pedig Harrrybe,de persze a barátságunkat sem akarom tönkretenni.
-Édesem.-jött oda hozzám Zayn.
-Szia.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Kívánlak.-súgta a fülembe.
-Miért?-kérdeztem.-jó bevallom ez elég hülye kérdés volt.
-Nézz már magadra.Az a segg és az egész kinézeted.Ahh.-válaszolt.
-Miért van mindenki a seggemmel?-kérdeztem kicsit hangosan.
-Talán mert jó?-kiabálta Louis.
-Azért mert k*rva jó.-ledöntött a kanapéra,majd elkezdett csókolni és erősen markolta a combom.Harry csak nézett a szembelévő kanapéról,hogy mit művelünk.
"Ahhhh"-csak ennyit tudtam kinyögni.
-Hoppá!Minek leszünk mi ma a szemtanúi?!-húzogatta a szemöldökét Louis.
-Elég érdekes dolgoknak.-mondta vigyorogva Niall.
-Semminek!-felnyújtottam a kezem majd dugd fel-t mutattam nekik.
-Húzzatok már innen srácok.-mondta Zayn de nem akarta abba hagyni azt amit elkezdett.
-Szerintem menjünk a szobádba.-mondtam majd eltoltam magamtól Zayn-t és felálltam.
-Hm.Elég érdekes.-mondta Harry Louis-ra nézve.
-Mi?-kérdeztem kicsit furán nézve.
-Az alsó részed.-nevetett Louis.
-Rohadjatok meg!-mondtam kicsit nevetve majd lehúztam a ruhámat ami fel volt csúszva teljesen a hasamig.
-Ezek nem bírnak magukkal.-mondta Zayn majd megfogta a kezem és húzott maga után.
-Hát nem.-válaszoltam.
-Most meg mi a f*szért követtek?-kérdezte Zayn amikor meglátta,hogy Harry és Louis követnek minket.
-Nem nézhetjük meg ahogy egymásnak estek?-kérdezte szomorúan Louis.
-Lécci lécci lécci lécci.-könyörgött Harry.
-Ti teljesen hülyék vagytok.-válaszoltam nevetve.
-Na már.lléccciiiii.-könyörgött Louis is.
-Hé Zayn szerintem engedjük meg nekik nem?Hagy élvezkedjenek egy picit.-kacsintottam rájuk.
-Tényleg?-néztek rám a szép szemükkel.
-Nem.Csak vicceltem. Na pápá le lehet rólunk szállni. Sziasztok!-kacsintottam majd kinyújtottam a nyelvem.
Bementünk a szobába, felkapcsolta Zayn a villanyt,majd újra csókolózásba kezdtünk.Alig bírtunk betelni egymással. Ami azt illeti én is nagyon hiányoltam már az érintését, azt,hogy ilyen szenvedélyesen csókoljon és hozzám érjen.Hiányoltam azt,hogy annyira kívánjon amennyire még sosem.Azt,hogy ne bírjon magával.
Magához húzott és hevesen csókolt,majd ledöntött az ágyra.A lábamat összefontam a derekánál és közelebb húztam magamhoz.Nyakát csókolgattam, bele is szívtam. Éreztem,ahogy kirázza a hideg-ekkor én is összeborzongtam. Levette a ruhámat majd elkezdte levenni a pólóját és a nadrágját is atom gyorsasággal. Ha gyorsan csinál valamit akkor már tudom,hogy nem bír magával.
-Nem baj ha most kihagyjuk az előjátékot?-kérdezte halkan.
-Nem.-mosolyogtam.
-Bocsi..csak már nem bírom..
-Érzem.-vigyorogtam majd lejjebb néztem az alsó testrészére.(tudjátok hova;)
Elmosolyodott,kicsit bele is pirult majd folytatta..
-Zayn.-mondtam halkan.
-Tessék?
-Óvszer.
-Tényleg.Már majdnem elfelejtettem.-mondta majd a fejéhez kapott.
Elővett a fiókjából egy óvszert és tette a dolgát.
Halk-vagy hogy is-hangos nyögések hagyták el a számat,ahogy hallottam és láttam Zayn is eléggé élvezte a pillanatot.
-Ne hagyd abba.-mondtam kissé hangosan.Bár nem voltam vele tisztában,mivel annyira élveztem és nem bírtam uralkodni,hogy az sem érdekelt,hogy a fiúk meghallják.
"Ah"-láttam,hogy meg akart szólalni de csak ennyi jött ki a száján.

*
-Ideje lenne felkelni Barbi babám.-súgta a fülembe.
-Mennyi az idő?-kérdeztem.
-Dél lesz.-válaszolt.
-Még korán van.
-Korán?-nevette el magát.
-Szombat van.Aludjunk még kicsit. Vagy pihenjünk az ágyban.Szétszakad a fejem.
-Felejthetetlen este volt a tegnapi.-kacsintott.
-Ne is mondd.-felé fordultam majd ráhajtottam a fejem a mellkasára.
-Élveztem.-mosolygott.
-Szerinted én nem.-kicsi köröket rajzoltam a hasára az ujjammal.
-Miért vagy ilyen?-kérdezte.
-Milyen?-felültem majd néztem rá meglepődött arckifejezéssel.
-Ilyen kívánatos.-túrt bele a hajamba.
-Nem is vagyok az!-mondtam.
-Persze,nem hiába akadt el a fiúk lélegzete is tegnap amikor beléptél a házba.-nevetett.
-Erre nem tudok mit mondani!-nevettem el én is magam.
-Nem is kell.-kacsintott majd magára húzott és megcsókolt.
-És te miért vagy ilyen?-kérdeztem.
-Milyen?
-Hát ilyen szex Malik.-nevettem.-meg sem tudott szólalni hisz a fiúk kopogás nélkül bejöttek a szobába.:
-Hé srácok.-szólalt meg Niall-majd gyorsan magamra húztam a takarót mivel szinte csak egy bugyi volt raktam.
-Kopoghatnátok.-mondtam mérgesen Louisra nézve.
-Reménykedtek,hogy olyat látnak amit nem lenne szabad.-nevette el magát Zayn.
-És láttunk is.-kacsintott rám Harry kicsit kómás fejjel.
-Mit akartok?-kérdeztem.
-Ja, tegnap mit csináltatok?-kérdezte a hasát fogva nevetve Louis.
-Mert?-kérdezte Zayn.
-Az egész ház tőletek hangzott.Pedig zene is ment.-mondta már a földön fetrengve.
-Kapjátok már be.-vágtam hozzájuk egy párnát.
-Élveztétek mi?-kacsintott egyet Harry.
-Igen? És? Irigyek vagytok mi?-kérdeztem.
-Hát van mire.-mondta Zayn.
-Bevalljuk Harry elég féltékeny volt.-nevetett Liam.
-Miért?-kérdeztem.
-Hát a hangok. "Ne hagyd abba, csináld még. FUCK ME AMAZAYN."-kezdett utánozni Liam kicsit vicces hangon.
-Liam Payne!Nem is így beszélek.-nevettem el magam.
-Még is mi az ott a földön?-mutatott a földre Niall.
-Az a használt óvszeretek?-kérdezte röhögőgörcsöt kapván Louis.
-Ööö hát,izé.-mondtam kicsit bepirulva.
-Az!És? Takarodjatok kifelé!-üvöltött Zayn.
-Rendben.-mondták egyszerre mind a hasát fogva majd kivánszorogtak.
-Akkora szemetek.-mondtam.
-Hát igen.-válaszolt.
-De már megszoktam.-nevettem el magam,majd kiszálltam az ágyból és indultam volna öltözni de nem hoztam magammal ruhát.
-Basszus Zayn! Nem hoztam magammal ruhát.-mondtam.
-Akkor kénytelen leszel visszavenni a minit.-húzta föl a szemöldökét.
-Azt már nem!-mondtam nevetve.
-Akkor bugyiba leszel!Az mindenkinek jó lesz-nevetett.
-Mindenkinek csak nekem nem.Még ha csak te lennél itthon!De 5fiúval együtt egy lakásban.BUGYIBAN!
-Adjak ruhát?-kérdezte.
-Nem akarom elcsórni a ruháidat.-nevettem.
-Úgy emlékszem pólód maradt itt.De nadrágra nem emlékszem.
-Hát sokat érek vele.-mondtam.
-Jobb,mint a semmi.
-Most akkor?-kérdeztem.
-Mondom!Legyél bugyiban.
-Most komolyan mondod?
-Aha.Semmi bajod nem lesz.
-Hát az úgy nagyon érdekes lenne.
-Akkor döntsd el.-mosolygott.
-Adj egy pólót!-mondtam.-felállt odasétált a szekrényéhez majd kivett egy pólót.Mivel viszonylag alacsony vagyok ezért leért a combom közepéig szerencsére.
-Így se sokkal másabb.-nevetett.
-De jobb,mintha szabadon láthatnák a fenekemet.-mosolyogtam.
-Én mindig láthatom.Mekkora szerencsés vagyok.-mondta vigyorogva.
-Az vagy édes!-nevettem majd megcsókoltam.
-Megyünk reggelizni?Vagy is ebédelni?
-Aha.-adtam egy puszit a szájára.

*
-Ohh.De csinos valaki.-mondta majd végig mért Harry.
-Nehogy kibírd,hogy nem szólsz be.-mosolyogtam.
-Ez az igazság.-válaszolt.
-Akkor köszönöm.-mosolyogtam gúnyosan.
-Igazán nincs mit.-vigyorgott.
-Inkább egyél.-mondta Zayn.-gondolom már neki is sok ez egy kicsit Harrytől,mármint a megjegyzések.
-Jó nem kell leharapni a fejem.-nevetett.
-Egyetek valamit!-szólalt meg Liam.
-Mi a kaja?-kérdeztem mosolyogva.
-Nézzetek körül a hűtőbe.-válaszolt.
-Rendben!-mosolyogtam tovább..

12 megjegyzés: