2012. március 31., szombat

3.rész-A várva várt pillanat.

-Én meg Barbii.-nevettem.
-Haha.-mosolygott.
-Na mondjad mit akarsz vagy mit keresel itt Ádika?
-Ádika. De jó új becenevem.-nevetett.
-Hát én már csak ilyen vagyok.Na mondd,hogy mit akarsz,mert tudom,hogy van valami.
-Nem! Csak idejöttem megnézni,hogy mit csináltok.
-Beszélgetünk!-mondta Vivi.
-És zavarok csajok?-kérdezte.
-Nem.-mondta Netti
-Szerintem kettesben hagyunk titeket.Gyere Netti.-kacsintott Vivi.
Igen,Vivi tudta,hogy nekem tetszik Ádám,és le is vágta,hogy kettesben akarunk lenni,vagy is,hogy beszélgetni.
-Na mi az? mondhatod már.-Kicsit flegmultam be, a fiúkkal már csak így kell beszélni.
-Elakarlak hívni vacsizni,hogy egy kicsit jobban megismerjelek.
-Tényleg?-kérdeztem.
-Igen,halál komolyan.
-Hát felőlem oké. De ez nem randi,csak egy ismerkedős délután!
-Oké! Én Sem úgy gondoltam azthiszem.-szomorodott el. Akkor 7kor megyek érted.
-Oké,de most megyek mert még telefonálnom kell.
Felhívtam Vivit.:
-Szia,képzeld elhívott vacsira.
-Helloo, na ez tökjó,de akkor miért van ilyen szomorú hangod?
-Tudod,mindig arról álmodoztam,hogy egyszer elhív randira..
-Igen,tudom és?
-Most bekövetkezett, és úgy érzem,hogy én erre nem vagyok képes!
-Miért nem? 5éve vele szeretnél lenni.
-De már nem érzem azt amit 5éve.Már nem! Ő ismerkedni akar,én már nem!
-De hát ő a suli leghelyesebb fiúja.
-Tudom de nekem ez nem megy. Elmegyek ma arra a vacsira és ennyi!
-Jó, te tudod. Te vagy a legjobb barátnőm..
-Tudom,te is az enyém..Ezért hívtalak téged.
-Szerintem menj el a 'randira' beszélgessetek és hátha megint történik valami vibrálás..
-Nem randi. Megmondtam neki,hogy ez csak egy ismerkedős vacsi lesz!
-Jó akkor csak simán vacsi. De próbáld meg,még is csak belé voltál szerelmes 5 éven át.
-Hát igen de..
-Semmi de!
-Oké, na megyek szia Vivi.
Egésznap szar kedvem volt. Pedig örülnöm kellett volna.. Mikor hazamentem anya már csinálta az ebédet, vagy is már majdnem kész volt vele,mivel nekem 7órám volt.
-Szia Barbii! Ülj le.
-Szia anya! Beszélnem kell veled!-pottyant ki egy könny a szememből.
-Mi a baj kicsim, miért sírsz?
-Ahj anya.Tudod van az Ádám.
-Igen..
-Elhívott 'randira' vagyis vacsizni.
-De hát ez csodás! De miért sírsz?Ennek örülni kéne hisz..
-De anya, én már nem érzem azt mint 5évvel ezelőtt vagy tavaly vagy fél évvel ezelőtt.
-Miért nem?
-Nem tudom, nekem ez nem megy!
-5éve erre vágyom.
-És most valósult.
-Igen, de..
-Nembaj kislányom,elmész arra a vacsira beszélgettek és ennyi lesz.Nyilván ő többet akar.
-Sajnos én már nem.
-Ne foglalkozz vele, gyere egyél,menjél nézd át amit át kell. Öltözz fel csinosan és várd Ádámot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése