2012. június 10., vasárnap

43.rész-Romantikusan akarom!

Na sziaheló! :) meghoztam az új részt :D Ez nem olvashatjátok el! 18 éven aluliak nem olvashatják!.........................Csak vicceltem :D Remélem tetszik:) a komikat ne felejtsétek el! ja ééésss. a all-thesame-mistakes.blogspot.hu/ -t is olvassátok :D Na nem húzom az időt. jó olvasást x
 

-Nagyon fáradt vagyok.-ásított a kocsiban.

-Mindjárt odaérünk.-mosolyogtam.

-Végre már.

-Én is elfáradtam.  Végre elkezdett lassítani az autó és egy hatalmas nagy hotel előtt állt meg.Tátva maradt a szám.Csillogott-villogott.Egyszerűen elakadt a lélegzetem.

-Úristen.-néztem föl a hotelra.

-Csukd be a szád még a végén belerepül valami.-nevetett.

-Hahaha.-nevettem gúnyosan.

-Na gyere menjünk be.-fogta meg a kezem.

-Jó.-bementünk,majd odamentünk a recepcióhoz.

-Jó estét.-mosolyogtam.

-Már adom is a kulcsot.-mondta a srác.Kicsit meglepődtem,hogy be sem kellett mutatkoznom de eszembe jutott,hogy a sofőr már volt itt.

-Rendben.-mondta Zayn.

-Tessék itt van.A szobájuk a 3.emeleten van.Felmennek lifttel.majd onnan mennek egyenesen és befordulnak jobbra és H16os szoba.Megfogják találni.

-Köszönjük.-válaszoltam.

Felmentünk lifttel és meg is találtuk a szobát. 5csillag volt a szoba ajtaján.Anyáéknak igaza volt tényleg a legjobb szobát vették ki.

Beléptünk a szobába.majdnem összeestem annyira szép volt.Nem elég,hogy a hotel gyönyörű de még a szobánk is.

Arany falak,hatalmas francia ágy és hatalmas nagy fürdő.A fürdőben 1 kád,1 jakuzzi és egy fürdőkabin.

-Most őszintén ezek minek?-mutattam a fürdőben lévő dolgokra.

-Őszintén, nem tudom.-nevetett.

-Attól függetlenül gyönyörű.

-Pont,mint te.-fogta meg az állam és s szemembe nézett.Éreztem,hogy belepirultam a mondandójába.Ő csak elmosolyodott.

-Öhm.-nyögtem ki.

-Nem vagy éhes?-indult ki a fürdőből.  Megkönnyebbültem,hogy elment,mert így legalább megtudtam magam nézni a tükörben.Nem kellett volna talán.Olyan vörös voltam,mint egy rák.

-Nem, nem vagyok éhes.-mentem utána,miután kicsit rendbe szedtem a fejem.

-Biztos?

-Persze,de ha te éhes vagy rendelj magadnak valamit,de én megyek fürdeni.-motyogtam.

-Nem mehetek veled?-nézett rám nagy kutyaszemekkel.

-Most egyedül szeretnék kicsit lenni.

-Értem.

Valóban egyedül szerettem volna lenni.Átgondolni pár dolgot.Ahogy belenézett a szemembe valamit éreztem,de nem tudom,hogy mit.Pillangók is repdestek a gyomromban,de valami mást is jelen volt.Nem tudom pontosan mi is van velem.

Megnyitottam a csapot,hogy megteljen vízzel a kád.Szembeálltam a tükörrel,megfogtam a mosdó szélét és néztem benne magam.Próbáltam megfejteni a gondolataimat,de nem ment.Teljesen össze voltam zavarodva.Az egyetlen baj az,hogy nem tudom,hogy miért.

Épp,hogy odanéztem a kádra de folyt ki a víz.Gyorsan elzártam a csapot és kivettem a dugaszt,hogy lefolyjon a víz.Levettem a ruhámat és belefeküdtem a kádba.Elővettem a telefonomat és írtam egy SMS-t Harrynek.

":( Nem vagyok jól Hazza. :((" -elküldtem neki és vártam,hogy jöjjön a válasz.

"Mi a baj?:O"

"Ez az,hogy nem tudom."

"Felhívlak. x"-mint megérkezett az üzenet csörgött is a telefonom.

-Haló.-szóltam bele.

-Na szia.-szólt bele egy mély hang.

-Hazza nem tudom mi van velem.

-Mi történt?

-Vége lett a koncertnek és.................. belenézett a szemembe és annyira fura érzésem volt és van.-meséltem el neki a mai napot.

-Húha. Nem tudom.Vagy nagyon szerelmes vagy, vagy nagyon nem.Próbáld meg eldönteni.

-Tudod nem olyan könnyű az.Én nagyon szeretem őt és áh.Ezt nem lehet elmondani mennyire. Ahogy rám néz és...

-Te nagyon szerelmes vagy.

-Szerinted ez lehet a baj?-kérdeztem.

-Igen.Majd holnap írj még,hogy mi volt,hátha többet fogok tudni segíteni.

-Aj Hazza annyira szeretlek.-mosolyodtam el.

-Én is.. hidd el.. én is.-mondta szüneteket hagyva,sóhajtozva.

-Most mi a baj?-kérdeztem.

-Semmi.-hallottam a hangján,hogy baja van.Ismerem már annyira.

-Tudom,hogy van valami.

-Semmi,csak én tényleg nagyon szeretlek tudod.-halkította le a végét.

-Tudom.Én is téged.

-De én nem úgy.Barbi én..-harapta le a végét.

-Te?

-Mindegy.Semmi.

-Ez nem mindegy.Tudod,hogy makacs vagyok.-mondtam.

-Tudom.De ez nem telefon tárgy.-válaszolt.

-Ezt még meg kell beszélnünk.-mondtam kicsit idegesen.

-Jó.Mit csinálsz?hol vagy?-kérdezte.

-Fekszem a kádban.

-Khhmmm.Oh.-mondta perverz hangon.

-Ti különösen perverzek vagytok.Főleg te.-nevettem.

-Bevallom igen.Főleg mióta megismertelek.-nevetett.

-Oh istenem.-nevettem.-Na most már megyek,mert már hideg a víz.

-Jó,rendben. Jó éjszakát.

-Szia.

Kiszálltam a vízből,gyorsan megtörölköztem és felvettem a pizsamámat.Felkötöttem kontyba a hajam és indultam ki a szobába.Alig vártam,hogy lefeküdhessek végre a puha ágyikóba egy fárasztó nap után.

Kiléptem a fürdőből és egy pillanatra lefagytam.

Sötétség volt.Az ágyon rózsaszirmok.Az ágy körül és az asztalokon gyertyák világították meg a szobát.

-Aztaa.-tátottam a számat.Zayn csak ott állt oldalt és mosolygott.

-Tetszik?-jött oda hozzám.

-Nagyon.-válaszoltam.

-Gyere.-súgta bele a fülembe majd beletúrt a hajamba.

Összerezzentem ettől az egy szótól kirázott a hideg.Közelebb húzódtam hozzá és megcsókolt.Átkaroltam a nyakát és beletúrtam a hajába.

Elsőnek szenvedélyesen csókolóz tunk majd egyre hevesebbé vált.Megfogta a combomat és feltette a derekára.Neki nyomott a falnak ami kicsit fájt,mert beütöttem a fejem de nem akartam hangoztatni.Átdugtam a nyelvemet a szájába és úgy folyattuk a csókolózást.

Hirtelen abba hagyta és letett a földre.

-Most mi van?-kérdeztem.
-Most romantikusan szeretném.-megfogta a kezem és húzott maga után.Én csináltam amit akart.
Ledöntött az ágyra így ő került fölém.Belecsókolt a nyakamba és egyszer-egyszer beleszívott.Sosem éreztem még ilyet.Egyszer sem.Most érzem úgy,hogy én tényleg szerelmes vagyok.
Benyúlt a pólóm alá és simogatta a hátam, a hasam.Ahogy megérintett kirázott a hideg.Végül megszabadított a pólómtól.Elkezdte csókolni a nyakam újra és egyre lejjebb haladott.
-Várj.-felállt és odasétált a hűtőhöz.
-Rendben.
Kutakodott a hűtőben ami a szoba egyik sarkában volt és végül visszajött a kezében egy doboz csokis sziruppal.
-Remélem szereted.-kacsintott.
-Imádom.-mosolyogtam.
Megcsókolt,majd újra visszatért a hasamhoz.Rányomott egy kis szirupot ami elég hideg volt,de elviselhető.Elkezdett csókokat nyomni a hasamra.A szirupot pedig lenyalta róla.Kicsit összerezzentem az érintésétől, a csókjaitól.
Megfogtam az állát és felemeltem a fejét,hogy egy szinten legyünk.Belenéztem a szemébe és megcsókoltam.
Felültem és ledöntöttem az ágyra,hogy én legyek felül.Ő csak engedelmeskedett.Néha-néha eleresztettem egy mosolyt amit ő is viszonzott.Ráültem a derekára és apró puszikat nyomtam a nyakára,majd az arcára és végül a szájára.Ajkaimat az övére tapasztottam és egy ideig nem is váltak el egymástól.Levettem a pólóját és rátértem a hasára.Ugyanazt csináltam,mint ő.Egyszer-egyszer felnyögött amin kénytelen voltam elmosolyodni.
Elkezdtem kicsatolni az övét,ami egy kézzel elég nehéz volt ezért segített.Hip-hop lekerült majdnem minden ruhadarab. Mindkettőnkön már csak fehérnemű volt.
-De szexi vagy.-harapott bele az alsó ajkába.
Beletúrt a hajamba és nyelvével szétfeszítette a számat.Ajkaink tépték egymást.Úgy éreztem,hogy soha nem akarom,hogy vége legyen.Észre sem vettem de már ő volt fölöttem.Nem tudom hogyan.Talán túlságosan elvoltam foglalva a szájával, vagy csak varázsereje van.
1 kézzel megszabadított a melltartómtól.Úgy látszik neki ez megy.Előkészült én pedig csak néztem,hogy mit csinál.Az utolsó ruhadarabok is lekerültek rólunk.Körbefontam a dereka körül a lábam és közelebb húztam magamhoz.
Egyre gyorsabban kezdett mozogni.Mindkettőnk ajkát nyögések hagyták el.Körmömet belemélyesztettem hátába,de nem szándékosan.Mint észrevettem,hogy fáj neki megpróbáltam visszafogni magam.

*
*
*

-Ez..eszméletlen volt.-bújt hozzám.
-Bocsi.-mondtam.
-Miért?-nézett meglepődve.
-A karmolásokért.-mutattam a hátára és a hasára.
-Öhm én meg bocsi a..-mutatott a nyakamra amint egy lila folt volt.
-Ó istenem.-nevettem el magam.-Ugye tudod ha ezt a média meglátja meg sok mindenki akkor mi lesz?-kérdeztem.
-Tudom, bocsi.Kiengesztelhetlek?
-Nem.
-Naa.
-Na jó.
-Hehh.-nevetett majd fölém került és megcsókolt.
-Ez jó.Mindennap kiengesztelhetsz.
-És te engem nem akarsz kiengesztelni?-húzogatta a szemöldökét.
-Mit szeretnél?-kérdeztem.
-Hát.Mindennap egy ilyen estét.-nevetett.
-Te..Sex Malik.-nevettem el magam.
-Ez volt a legjobb estém.
-Minden ilyen este után ezt mondod.-nevettem.
-Mert minden veled töltött este csodálatos.-puszilta meg a nyakam.
-Ahw.De romantikus.
-Bizony.-vigyorgott.
-Na én már álmos vagyok.
-Jó éjt.-nyomott egy puszit a homlokomra.
Átkaroltam és pár percen belül el is nyomott az álom.

Reggel.

Kinyitottam a szemem,a vakító napfény belesütött a szemembe.Ránéztem Zayn-re aki még az igazak álmát aludja.Megpróbáltam kibújni mellőle úgy,hogy ne ébredjen fel ami sikerült is.Kivettem a bőröndömből egy rövidnadrágot és egy kék mintás pólót egy vans cipővel egybeöltve. Összeszedtem a tegnapi cuccokat és kidobtam minden felesleges dolgot.Bementem a fürdőbe és megcsináltam a hajam.Felkapcsoltam a Tv-t és kerestem valami értelmes nézhetőt.Közben eszembe jutott,hogy Edwardnak írnom kéne,mármint Hazza-nak.Elővettem a telefonomat és bepötyögtem a nevét.

"Szia :) x Remélem nem ébresztettelek fel.:P"-írtam.
"Nem, úgy sem tudok aludni.:)"-jött a válasz.
"Akkor megnyugodtam :D"
"Mi volt este? ;D"
"Hát,ugye nem akarod,hogy elmeséljem?:DDD"
"Szóval? Csináltátok mi?:DD"
"Igen :$ xd"
"És milyen volt?:D "
"Egyszerűen fantasztikus.Ez leírhatatlan :D"
"Kíváncsi vagyok a részletekre.Siess! :D"
"Ne várd,hogy elmondom! "
"De kanos vagyok :D"-itt kitörtem nevetésben.Amire persze Zayn fel is ébredett.
-Min nevetsz?-kérdezte mosolyogva.
-Ja semmi,csak Harryvel beszélgetek.Aludj nyugodtan.-mosolyogtam.
-Rendben.-ráfeküdt a hasamra és nézte a Tv-t.
"Sajnálom.Hol van Louis nem segít rajtad?:DDD"
"Vicces..De nem :("-írta vissza én meg csak vigyorogtam,mint a tejbe tök.
"Akkor ott a két kezed! :)"
"De nekem te kellesz. :/ <3 x"
"Nekem meg te."
"Tényleg?:O"
"Igen ;)"
"Komoly?:D"
"Nem.Csak vicceltem :D"
"Elkaplak és .. :D"
"És mi lesz?:D"
"Meg szexuállak. :D"
"Alig várom..se :D"
"Tudom,hogy szeretnéd : )"
"Aha nem. :D De most megyek,majd írok.Jó éjt neked. :) xx"-köszöntem el tőle amire jött is rögtön a válasz.Letettem a telefonomat és elkezdtem cirogatni Zayn haját. Sokat nevettem.Úgy csinált mintha cica lenne.Egész délelőtt tévéztünk és feküdtünk az ágyban.

12 megjegyzés:

  1. uristen..imádtam..nagyon nagyon jóóó *.* tényleg nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagy kár, hogy abbahagyod. Nem szeretném, hogy abbahagyd..!! :(( ♥♥

    VálaszTörlés
  2. olyan jól íííírsz!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. pimpirip. >< új olvadó jelen. <3 nagyon siess a következővel.:)

    VálaszTörlés
  4. ááááh muszáj 10 kominak lennie? :( kövit MOST AZONNAL!!

    VálaszTörlés
  5. jajj ne. kérlek siess. :S

    VálaszTörlés
  6. Nagyoon jó ;) Siess a folytatással !! Pls :D

    VálaszTörlés
  7. már meg van a 10. ^-^ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. meg, de nem otthon vagyok és nem tudok irni :/ jövőhéten lesz. elég igi igérem ! :)

      Törlés