2012. március 29., csütörtök

1.rész- A koncert

Sziasztok! Én egy átlagos tinédzser vagyok, a nevem Barbara, de a barátaim csak Barbinak vagy Barbi babának szólítanak, 16 éves vagyok. Úgy érzem,hogy még csak most fog igazán elkezdődni az életem, mármint beindulni. Mesélek egy kicsit magamról,hogy jobban megismerjetek: Gesztenyebarna hajam van,caramell barna szem, szeretetreméltó ember vagyok úgy gondolom és szeretek barátkozni is. Szerintem ennyi elég is, majd az írásaim során azaz amiket elmesélek jobban megfogtok ismerni. Na de bele is vágok a közepébe.
Úgy kezdődött minden,hogy elmentünk egy Düki koncertre 2 barátnőmmel Vivivel és Nettivel.
Nagyon jól éreztük magunkat.Ugráltunk,kitomboltuk magunkat. Ez most jól is jött, ki adtuk a suli fáradtságait. Mindig azt mondogattuk,hogy jeee márcsak 3hónap. De úgy,hogy bele gondoltunk kellett is még az a 3hónap javításra mert a jegyeink nem nagyon voltak hát úgymond fényesek. Jó,térjünk vissza a lényegre:
-Te hallod Barbii Vivi hova lett?-mondta Netti.
-Hát előbb még itt ált mellettem.
-Megkéne keresni, és ha elrabolta valaki?
-Dehogyis, szerintem csak elment valahova. Keressük meg.
Mentünk keresni Vivit..Erre egy fiúval találtuk beszélgetni.
-Hát te? Mit csinálsz itt ezzel az idegennel?-szóltam.
-Most találkoztam vele amíg ti ugráltatok.
-Ja, és nem szeretnél bemutatni neki?
-Jaaa,dehogyisnem. Barbii, és Netti ez itt Snow alias Peti.
-Héé,hát őt ismerem. Vagy is ismerjük.- mondtam.
-Igen ismerhettek Fluor haverja vagyok.-mondta Snow.
-Akkor ezért voltál ilyen ismerős.
-Igen.
-Vivi és mit csináltok ti itt kettesben?
-Ismerkedünk.-nevetett fel.
-Kettesben hagyjunk titeket?kérdeztem.
-Neeem! nyugodtan maradhattok ha gondoljátok.
-Inkább megyünk nem akarunk zavarni.
Ott hagytuk őket kettesben hagy találjanak egymásra.Mi addig elmentünk vásárolgatni.Tök jól elvoltunk vettünk pár ékszert is hát igen,csak nőből vagyunk mi is. Hamar eltelt az idő,már kezdett sötétedni és még az nap nem tanultam és sietnem kellett haza mert rengetek tanulni valóm volt. Haza mentem, vacsiztam és neki ültem tanulni. Muszáj volt, gimnáziumba járok,muszáj hoznom a formám vagy különben kirúgnak.Ez egy ilyen suli, a sikerért viszont meg kell küzdeni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése