2012. március 30., péntek

2.rész-A fiú.

Reggel felkeltem.Csütörtök reggel.Jaj de jó utálom a csütörtököt.7órám lesz de még tesi is.Gyűlölöm a tesi órát! A tanár se szeret így meg még rosszabb, de megpróbálóm túlélni.Na de mind1. Felöltöztem gyorsan már amilyen gyorsan fel lehet kómásan.21:30kor már aludtam de ezt az időátállítást úgy látszik még nem szoktam meg. Ezért 7kor keltem, gyorsan megcsináltam a hajam, felraktam egy kis szempilla spirált meg egy csöpp szájfényt.Siettem elköszönni anyutól és rohantam suliba.Még reggelizni se reggeliztem.Anya adott pénzt,hogy vegyek magamnak kaját..
-Szia Barbii!-köszönt oda Ádám.
Na szóval igen. Ádám a suli leghelyesebb, legaranyosabb fiúja, hát persze nekem is tetszik mint majdnem milyen lánynak a suliban.Nagyon meglepődtem,hogy köszönt.
-Szia!Hát te?-kérdeztem meglepődve.
-Hát én?! Suliba járok.-nevetett.
-Nem mondod. Gondoltam. Csak hogy csodálkozom,hogy köszönsz.
-Ja, hát gondoltam megdicsérlek,hogy milyen szép vagy ma.
-Én? Szép?Sohaa! Mi ez? a készátverés?hol vannak a kamerák?
-Dehogy! Csak most így gondoltam megdícsérlek,hogy milyen szép vagy ma.
-Minden nap ilyen vagyok. Most veszel észre?
-Hát..
-Jó, mind1 megyek mert matek az első és még át kell néznem.Sziaa.
Nagyon boldog voltam igazából,meg zaklatott is egy kicsit,hogy oda jön egy ilyen fullos fiú és megdicsér engem?!.
Rögtön bementem a terembe és gondolkodtam..Mikor a tanár kérdezett se tudtam válaszolni, pedig készültem, hogy hátha kapok 5öst. De hát nem nagyon tett jót,hogy odajött Ádám.Egész órán ezen agyaltam,hogy komolyan mondta vagy csak érdek dolog. Azt még jól átkell fontolnom.Eltelt 4óra,tanulgattam,átnéztem,ettem utána találkoztam Vivivel és Nettivel.
-Sziasztok csajok!
-Szia Barbii.-mondták
-Vivi! mesélsz egy kicsit?-mosolyogtam.
-Mit meséljek?
-Hát,hogy mi volt tegnap Snowal?-kacsintottam.
-Á! semmi. Elhívott vacsira.
-Szóval randi?-szólt Netti.
-Hát valószínű.-nevetett Vivi.
-Akkor jártok.-mondtam.
-Hát lehet.-pirult be Vivi.
-Na, ez tökjó.Grat.-mosolyogtam.
-És,hogy történt,hogy ez alakult ki?-kérdeztem.
-Hát az úgy volt,hogy odajött hozzám és...
-Ahaaa.-nevettem. Már mindent értek.
Beszélgettünk egy pár percet míg egy fiú hang csendült meg a fülemben.
-Hello szépség!
-Ki?
-Te.Én vagyok az Ádám
.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése