2012. július 2., hétfő

45.rész-Szerelmes vagyok beléd

Hi! Nos, meghoztam az utolsó előtti részt. Az egyik ok,hogy befejezem,hogy alig olvassátok.10 komi összegyűléséhez legalább 1 hét kell vagy több. De miért? Én nem értem. Nem tudom,hogy ennyire szar-e vagy mi de mindegy. 8 komi és felteszem a befejező részt. x

 -Uram.Megérkeztünk.-hallottam egy mély férfi hangot.Ezek szerint bealudtam amit nem csodálok 7és fél órás úton.
-Rendben.-felvettem a táskámat amiben pár ruha pihent csupán, nem hiszem,hogy tovább kell maradnom 2 napnál.Hajnal 6 óra van.Azt hiszem el megyek egyet kávézni a Starbucks-ba mielőtt elmennék hozzá,mert gondolom még alszik.

*
*
*


-Nem érek rá.Mondja már hányas szoba.
-Nem adhatok ki ilyen információt.
-Nem érdekel!Szüksége van a barátomnak rám.
-Na jó.H16os szoba. 3. emelet.
Nagy nehezen odataláltam.Megálltam az ajtó előtt és gondolkodtam,hogy csak lazán bemenjek vagy kopogjak vagy felhívjam?Maradok azt hiszem az utolsónál.
-Szia.Felkeltettelek?
-Nem.Pont most keltem.
-Zayn?
-Még mindig semmi.
-Nyisd ki az ajtót.
-Miért?
-Csak nyisd ki.
-Oké, mindjárt.-2 percig egyikőnk sem szólt bele. Gondolom felöltözhetett vagy valamit csinált.
-HARRY!-ugrott a nyakamba.
-Szia.-pusziltam meg az arcát.
-Gyere be.-tessékelt be.
-De szép.
-Aha.-mosolygott.
-Miért jöttél?-ült le az ágyra és én is csatlakoztam hozzá.
-Mert szükséged van rám.És nem akarom,hogy kárt tegyél magadban.
-Igazi barát.-húzott magához.
Kicsit rosszul esett ez a 2 szó.Hogy miért?Én sokkal többet érzek iránta.Még sosem mondtam neki,hogy szerelmes vagyok belé, csak azt,hogy szeretem.
-Ohm, ja.
-Mi a baj?
-Semmi.
-Biztos?
-Nem.
-Akkor?
-Semmi.Nem akarlak még jobban összezavarni.
-Ennél jobban már úgy sem tudnál.
-Barbi, én..Szerelmes vagyok beléd.

*Barbi szemszöge*

-Barbi,én..Szerelmes vagyok beléd.
Egy percre azt hiszem megállt bennem az ütő.Eddig azt tudtam,hogy többet érez irántam de nem tudtam,hogy szerelmes is belém.Tényleg nem kellett volna semmit mondania.
-Ez biztos?-kérdeztem.
-Azt hiszem.
-De még is..honnan tudod?-na jó ez elég hülye kérdés volt bevallom.
-Ahogy rád nézek pillangók ezre repdes a gyomromban.Amikor mosolyogsz az jelenti nekem az egész világot.Ahogy hallom a gyönyörű hangod összerezzenek. Ha megjelensz feldobod a napom.Szeretlek.-a gyomrom összeszorult.Nem hittem volna,hogy Harry tud romantikus is lenni.Nagyon meghatott.Nekem még sosem mondtam ilyet ennyi érzéssel.
-Harry..Ez gyönyörű volt.-mosolyodtam el.-Ezt tényleg így gondolod?
-Igen.-mondta határozottan.
-Harry..én nem tudom erre mit mondjak.
-Nem kell mondanod semmit..Cselekedj.-mit akar ezzel mondani?én nem értem.
-Nem értelek.
Szerencsére, vagy nem szerencsére a Tv-ben meghallottam egy nevet ami nem más mint Zayn Malik volt.

"A One Direction egyik tagját, Zayn Malik-ot lencsevégre kaptuk! A világsztár-t tegnap délután 6kor elkaptuk,hogy elszív néhány cigit.Ez elég ritkán van.Mi lehet az oka? Talán összevesztek a magyar származású barátnőjével,akiről semmit sem tudunk? De egy az biztos, tegnap este 10kor egy szőke lánnyal láttuk csevegni a hírességet. Vajon a barátnője volt vagy sem? Talán újabb megcsalásnak lehetünk szem és fül tanúi?Ha jól tudjuk holnap lesz Zayn barátnőjének 17. születésnapja.Egy megcsalás lenne az ajándék? Gratulálunk."
-Az Perrie.-mondta dühösen Harold.
-Kicsoda?
-Perrie Edwards. A Little Mix-ből egy ribanc.
-Honnan tudod,hogy ő az?
-Már felismerem. Zayn odáig van érte.Nem is tudom miért. Olyan a csaj,mint egy halott.
-Akkor vele van.-mondtam.
-Azt hiszem..
-Végem van.-kezdtem sírásba.Tudtam,hogy annyi. Nekem nincs itt keresni valóm.Haza akarok menni.Az sem érdekel,hogy holnap van a születésnapom. Ha őt szereti akkor miért nem mondta meg nekem? Mondtam neki, még az elején,hogy ha már nem szeret akkor hagyjon el és ne megcsaljon.
-Nyugodj meg kérlek.

*Liam szemszöge*

Mindenki csak bámulja a tv-t., senkinek semmi hangulata amióta elment Harry.És láttuk a tv-ben,hogy Zayn valami szőke csajjal volt.Mindenki Perrie-re tippelt. Nem gondoltam volna Zayn-ről,hogy megint elfogja venni egy ilyen ribanc az eszét. Nem igaz,hogy nem veszi észre,hogy az a nő csak kihasználja a híresség miatt.Már egyszer megtette, de most megint bedőlt a csajnak. Ez elég hihetetlen. De még a telefonját sem veszi fel,hogy beszéljek vele. Ilyen nincs!

-Ezt nem hiszem el.Hogy képes ilyet tenni egy lánnyal?-szólalt meg Niall.
-El veszi az eszét az a picsa.-szólalt meg Louis is.
-El..Én egy hónapig biztos nem szólok Zayn-hez ha összejön vele.
-De én úgy tudom,hogy szereti Barbit.-mondta Niall.
-Hiába szereti, ha megcsalta.
-Nem biztos,hogy megcsalta.-mondta Louis.
-Dehogynem.Akkor még miért nincs a hotelban?
-Szervezi a bulit.
-Aha persze.
-Csak magadat próbálod nyugtatni Louis valljuk be.-motyogta Niall.
-Jó, igen,mert nem akarom elhinni,hogy Zayn ezt tényleg megteszi.

*Harry szemszöge*

Körülbelül egy órán át sírt.Egyszer én is eleresztettem pár könnycseppet de remélem nem vette észre. Annyira rosszul esik,hogy ezt teszi vele Zayn. 

Amikor oda figyeltem rá már aludt.Pontosabban a mellkasomon pihenteti még mindig a fejét.Folyton az arcát simogatom és a haját birizgálom. Rég várok már erre a pillanatra, de nem így képzeltem el,hogy ő szomorú és épp Zayn valószínűleg megcsalta. Nagyon nem így.

Egy pillanatra én is elaludtam és egy SMS-re lettem figyelmes.
Zayn neve volt a kijelzőn.Az üzenetben annyi állt,hogy leírt egy címet,hogy holnap hova menjünk.
Vissza sem írtam neki.Nem volt kedvem most épp beszélgetni.Ehelyett felnéztem kicsit twitterre. 
 "@Harry_Styles : Csalódtam benned!"-posztoltam ki a közösségi oldalra.
 "@Louis_Tomlinson @Harry_Styles : Én is! Nagyon!"-viszonozta kedves jó barátom.

Arra lettem figyelmes,hogy Barbi már nincs mellettem.Úristen.Hova tűnt?

-Barbii.-kiabáltam.
-Nyugi.Csak WC-re mentem.-jött ki a WC-ből mosolyogva.
-Már megijedtem.-öleltem magamhoz.
-Nyugi, nem szököm el.-nevetett,majd visszabújt mellém.
-Olyan kényelmes itt melletted.-húztam magamhoz.Egy mm távolság sem volt köztünk.
-Melletted is.-mosolygott.
-Van szép ruhád holnapra?
-Van.Miért?
-Elmegyünk valahová.-mosolyogtam rá.
-Hánykor?
-Délután 3.
-Rendben.
-Nem is érdekel,hogy hova?-nevettem el magam.
-Nem igazán.
-Hogy-hogy?
-Most legszívesebben kedvem lenne meghalni.Ha nem lennél itt szerintem már rég meghaltam volna.Szerintem kiugrottam volna az ablakból, vagy felvágtam volna az ereimet. Nem tudom.
-Hülye vagy.Ilyet soha többé ne csinálj.
-Miért ne?
-Mert én azt szeretném,hogy itt legyél velem és élj!-nyomtam egy puszit a homlokára.
-Imádlak.-belenézett a szemembe amitől azt hittem ott fogok rögtön elájulni. Azok a gyönyörű barna szemei. El sem hiszem,hogy létezik ilyen. 
-Én is.-nyögtem ki pár perc múlva.
-Tényleg szerelmes vagy belém?-kérdezte.
-Ennyire hihetetlen?-mosolyodtam el.
-Nem..csak nem hiszem el.-nevetett.
"Shut the door Turn a lifht off
I wanna be with you  I wanna feel your love
I wanna lay beside you I cannot hide this 
Even thoight i try  Heart beats harder 
Time escapes me Trembling hands 
Touch skin  It makes this harder
And the tears stream down my face."-kezdtem el énekelni.
-Ez..gyönyörű.-hajtotta le a fejét az arca piros volt, de ettől még szebbnek láttam.
-Szeretlek.-súgtam a fülébe.
Nagy késztetést éreztem arra,hogy most megcsókoljam. Nagyon nagyot, de nem mertem.Féltem,hogy akkor milyen véleménnyel lesz rólam,hogy ilyen helyzetben is ilyet csinálok. Azt hiszem várnom kell az első csókommal vele, ha csak ő most nem fogja megtenni.Bár tuti,hogy nem fogja megtenni.


*
*
Hamar eltelt az idő.Az este folyamán beszélgettünk és néztük a TV-t mindketten elmtünk fürdeni,mármint nem együtt hanem egyesével,majd elaludtunk.. 


Reggel. *Barbi*

-Boldog születésnapot.-súgta bele a fülembe amitől bevallom összerezzentem.
-Köszönöm.-fordultam vele szembe és adtam egy puszit az arcára.
-Nincs mit.Örülök,hogy én lehetek az első aki felköszöntött.
-Kár,hogy nem lesz boldog.-erőltettem mosolyt az arcomra.
-Ez ellen már nem tudok mit tenni.-húzta el a száját.
-Most megyek megfürdök, megtennéd,hogy te választod ki a ruhámat?-mosolyodtam el.
-Persze.
Bementem a fürdőszobába megeresztettem a vizet a kádba és elővettem egy pengét a nadrágzsebemből. Tudom,hogy nem lenne szabad de nem tudok mit csinálni.
Amikor megtelt a kád vízzel beleültem és pár könnycsepp kíséretével belevágtam a bal kezembe. A víz színe átváltott pirossá. Lemostam gyorsan a kezem,azt remélve,hogy nem fog meglátszani a vágás, de igen is meglátszott. Kiszálltam a vízből,magamra tekertem a törölközőt, kisebb résre nyitottam az ajtót és kidugtam a fejem.
-Ide adod a ruhát?-mosolyogtam.
-Igen.-a kezembe nyomott egy pánt nélküli melltartót, egy fekete csipkés bugyit és egy azt hiszem barack színű ruhát, nem tudom pontosan.
-Köszönöm.
Válaszul csak elmosolyodott és visszament nézni a TV-t.
Felvettem a ruhát és hozzá egy csomó karkötőt,hogy elfedjék a vágásokat.

-Húha.-mosolyodott el.-Mintha egy hercegnőt látnék.-ölelt meg.
-Köszönöm.
-Gyönyörű vagy.-nyomott egy puszit az arcomra.
-Elpirulok.Vagy is elpirultam.Gondolom,mert érzem.-halandzsáztam nevetve.
-És így még gyönyörűbb vagy.-mosolygott.
-Ne csináld már Harry.-nevettem.
-Indulhatunk?
-Gyerünk.-erőltettem mosolyt.

8 megjegyzés:

  1. hmm. folytatást.:D bár a kádas résznek nem örültem...de jó lett:))

    VálaszTörlés
  2. szerintem nagyon jó lett siess kérlek. :D

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon nagyon tetszik, de ezt te is tudod. :3 ♥♥ várom az utolsó ( :C :C :C ) részt.

    VálaszTörlés
  4. Folytatást légysziiiiiiiii
    várom az utolsó részt :( :)

    VálaszTörlés
  5. Most talaltam ra a blogodra es iszonyatosan tetszik. Sajnalom, hogy bezarod :(

    VálaszTörlés
  6. húúú remélem Harryvel összejön majd :)

    VálaszTörlés
  7. következőt. :)

    VálaszTörlés